Helg, ljuva helg

Hej blogg.
Idag är det söndag och jag har söndagsångest.
Nu tänkte jag berätta om min helg
Fredag
Kvällen börjar egentligen när jag glider upp mot ektrop och ska möta lars. Han är sen och jag tvingas stå å frysa länge. Vi kollar sedan på lejonkungen och ondskan. han åker efter frukost.  Jag lämnar de delar runt "läggdags" och "min säng", vi går inte in på några detaljer.
Lördag
Pratar m Henrik.
Julia och jag drar till Kullman där vi spelar ölspelet m folk. Hans bror är föresten mcyket snelhest. Det hela slutar med att vi alla halkar ut i snön och möter annat folk vid ektorp. Mina minnen säger att vi var vid forum och Mc-donalds då vi försökt komma in på fest hos nåen tjej i Jarla berg. Erik säger att hon är rädd för kokurans. Vi är där m folk och jag strular me Nick som sen berättar att han kräkts för en kvart sen.
Vi åker hemmåt, ringer lars och pratar om knäppa saker och sover sedan sött
Söndag
Julia och jag badar bubbelbad och har ansiktsmasker. Pratat med min nye hemlige vän. Han är också snelhest, trodde han var hobbyturk ja.

Och nu sitter jag här, pratar m den hemlige vännen och väntyar på att få middag.
Ses i snöbollskriget imorgon :D
puss

Kommentarer
Postat av: "Lennart"

Jag vet vem den hemlige vännen är! : )

2007-01-21 @ 21:54:25
Postat av: "Lennart"

Was?

2007-01-22 @ 22:00:35
Postat av: hanna

haha, myyys.
kullman's bror går i min paralellklass.

Postat av: kullman

menar du jakob då eller?

2007-01-25 @ 20:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback