nu är det här, jag är konstig

Hola!
Bloggen, jag är sjuk. Feber och diagnosen ont överallt.
Känns som om det är ett spöke här. Jag lyssnar på Edith Piaff och känner mig, iaktagen. Fast det är nog min sjukdom som spökar lite.
Och min irreterande känsla. Den dära gnagande bitande naffsande saken/känslan. Usch, jag hatar att vara irriterad när jag inte borde.
Men det är väl just det som är grejen, jag är på ett visst sätt när jag verkligen inte borde det. Och så är jag på det sättet jag borde varit innan stunden senare, men då borde jag redan vara på ett annat sätt. och så där fortsätter det.
Ond cirkel.
Tänk till, andas djupt, kliv ur den onda cirkeln.
Nej det funkade inte, jag är fortfarande tvivelaktig, arg, besviken och irriterad, fastän jag borde vara lycklig.
Äsch, det är nog bara min sjukdom som spökar igen.

God lunch, ja det låter juhe nästan som Gulasch (österrikisk soppa)

(åker förövrigt dit nu på fredag och ni slipper mej, jag slipper er i en vecka :D *jubel-svordomar-gråt från jerry springer*)

hursom/ fladvad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback