jag och en sak

HEJ HOPP, MORSNING.
Idag är jag sjuk. Ångest över skolan, vänner o, ja, allt.
Helt sjukt va aggressiva folk kan bli. Som om folk har en anledning till att skriva dumma kommentarer i min blogg. Ni hittar verkligen de minsta små grejer, må jag säga.
Men dommedagen var här idag, och Fröken Fladvad raderade allt dumt :D (aGhagH)

Gud va snygg man kan va förresten.
Stor "Saltsjö-BadensSamSkola-tröja", sovshorts ( med knappar fram för en enklare pojk-kissning) och svart-röda skidstrumpor.
det är helt sjukt va sexig man kan va när man är hemma och är sjuk.

Haha, okej, innan ja nu ska sätta mej och göra lite No, så kan ja berätta att bilden är tagen på Eklidensskola av Fredrica Jacobsson.
jag och en sak
Den snodde vi sen med oss hem.

MORS!

och glöm inte;
de som tror på rykten, lär sig aldrig va kärlek är.

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför ta bort dumma komentarer, vad jag vet om dig är att du är väldigt 'man ska få tycka vad man vill,' ? bara vad mååånga sagt, så du borde väl veta bäst att man kan tycka vad man vill, plus, tål du inte kritik? öhm

2007-02-06 @ 21:27:06
Postat av: Anonym

hon får väl för fan ta bort va fan hon vill?

2007-02-08 @ 21:29:39
Postat av: julia

du som skriver sådär dumt, stå för vem du är, vad du tycker. men du kanske inte vågar säga vad du tycker när alla vet vem du är?
kan inte du bara vara tyst och skriva i din blogg om du inte gillar vad caroline tycker.
t ö n t

Postat av: Anonym

gud va bra du är på att skriva!
du borde bli författare! :P
kram

2007-02-21 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback