en fika, och min blogg

ja o juwl
HEJ! Jag älskar juwlia. Hon är bäst.
Hursom :P haha,
Idag var jag i staden. Eller först gick brandalarmet, sen åkte ja till staden. Fikade i några timmar m Juwlia, malou och pernilla. Otroligt mysigt, och vi har nu bestämt, mot juwlias vilja, att vi ska spela badminton på söndag :p.
ahha
Okej, till människan som nu blir aggressiv över att jag raderat dumma kommentarer som ja fått för mina inlägg i min blogg; Vems blogg är det egentligen? det handlar verkligen inte om att inte kunna ta kritik utan om att jag vill kunna yttra mig helt fritt här, utan att behlva läsa de mest fjantiga och mest dumma kommentarer. För ni, ni som skriver dem, ni hittar verkligen de mest dumma saker att kommentera om.
Så, somsagt, jag tar gärna kritik, men då ska det inte va anmärkningar, utan rkitik som ja istället kanske skulle kunna ta till mig när jag bloggar.
herregud, jag pratar lixom regler i min egna blogg. MIN BLOGG.
hursom. jag är bäst. (varsegoda, nu skulle ni kunna skriva om hur självgod jag är,!)
PUSSELIPUSS

Kommentarer
Postat av: julia

DU ÄR MITT LIV

Postat av: Anonym

Juwlia & du är vackrast

2007-02-26 @ 19:31:40
Postat av: Anonym

tillsammans

2007-02-26 @ 19:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback