Topmodel, vem vinner?

Hej bloggen
Jag har, som du vet, följt Topmodel Stockholm nu under hösten.
Nu återstår bara tre tjejer.

Deras senaste bild fick de bestämma helt själva över.
De ända var att de fick en parfymdoft, framtagen efter deras personligheter, och göra en passande reklambild till den.

Jag håller absolut på Margerita, hon har varit bra hela tävlingen igenom, är alltid på topp och är jätte fokuserad och motiverad.
Hon är absolut värd det!


På denna bild tycker jag att Hawa lyckades bäst medan Sanna gjorde sämst ifrån sig.
Vad tycker du?
image474
Sanna, Margerita, Hawa

pöws

Kommentarer
Postat av: Josefine

håller med dej, carro! margarita MÅSTE vinna till varje pris. puwwss

Postat av: vev

Hawa! har varit min favorit från början! Visst margarita är duktig, mensåjävla dryg! haha, jaja:)

2007-12-10 @ 20:23:31
URL: http://vev.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback