Shoppingrunda på G-gata

Hej bloggen!
Igår var jag och Clara i staden.
Vi slutade i Berwalldhallen klockan 13.00, efter en hel dag med rep från klockan 08.15!
Förstå när jag gick upp alltså!
Hursom så gled vi på Götgatan.
Vi ville nämligen till MakeupStore och Face.


Åh, jag blir som ett litet barn, speciellt inne på Make up Store.
Mina händer är alldeles fulla av färger som jag testat ögonskuggor, rouge och annat fint på.

Jag köpte hursom två snygga klänningar från Ginatricot, en ring från Hm och en glittereyeliner från Make up Store.

Klänningarna var likadana, fast den ena svart och den andra röd.
vet ej om jag kanske ska lämna till baka den röda, jag passar inte i färgen.
Sjukt fina hursom! Kostade 199 kr/stGinatricot.

Ringen var somsagt från Hm och har texten "Check my blogg" på sig. Sheat, tänkte jag, den dära måste jag ha!
Kostade 29,50 krHm.

Glittereyelinern var i färgen "Diamond" och kostade 155 krMake Up Store.


Inga bilder än på något av mina köp.
Sorgligt nog ska mor och far betala mig så att ja kan få dessa ting i julklapp. BUHU!

Dumma Clara köpte en massa saker, som hon inte måste vänta till jul för att få använda!

tex. ögonskugga och glittereyeliner från Make up Store, Foundation från Face (Hon förälskade sig i min, såklart clorkisch ska ha en egen!) och en halsduk från Monki.

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback