Lucia!

Hej bloggen!
Lucia idag.
För mig är inte glitter, linne och staffan stalledräng mer än en vana nu med 6 år i musikklass och 4 konserter avklarade för året.
Men hursom.
Idag var det företag som min kära klass fick lussa för.
En annan var, såklart, Lucia ;D
Lät helt ok, för att vara jätte få då massvis blivit sjuka av för mkt stress och massa rep och konserter.

Vi hade två uppdrag.
Ett på morgonen, sen fick vi slappa i massa timmar och sen hade vi ett till.

Under de dära slappar timmarna myste jag, maja, axel och petter på stan.
Vi fikade och åt massvis då vi fick det billigare då Axels syrra jobbade på just det fiket :)
Vi shoppade också lite grann :)
Jag stillade mest mitt shoppingbehov genom att låte de andra schoppa loss ;)


bilder från dagen kommer.
pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback