Killah-klänning och dagens outfit

Hej snygga bloggen!
Hur mår du?
Här är det fina fisken!
Dagen har segat sig fram.
Varför går man i skolan när man ändå bara julpysslar och städar bänkarna och betygen är satta?
ABO.

Idag har jag fått låna Clorkens Killah klänning, skitsnygg, som jag ska ha imorgon när jag är festkommiteé och har Kultureftermiddag.
Typ grej som festkommiteén anordnar för alla på skolan i aula och så.. skämmer vi ut lärare och låter folk uppträda.
Typ kul.

Här kommer dagens outfit, mycket snyggt ritat i paint må jag säga.
(tofflorna har jag på mig nu, hade inte det idag i skolan och så ;P)

image516
klänning, Ginaticot
stjärnduntofflor, Åhlens
strumpisar, Twillfit
guldkedja, Hm
virkad poncho, från St. Anton

pöws

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback