Jag och Topshop gillar att brodera

Hej bloggen!

Har du haft syslöjd i skolan?
Vad fick ni göra då?
Typ ta symaskinskort, sticka i 5:te klass och sy en felsydd klänning på högstadiet typ?
Jepp.

Min stolthet är väl klänningen då.
Gjorde den i sexan, rosa med svart spets.
Helt okej, faktiskt.
Ska lägga upp bilder på den någon gång här i bloggen!

Annars är jag en hejjare på att sticka.
Stickat lite allt möjligt. Halsduk, mössor, pannband osv.


Men nu har jag fått brodera eftersom det ingår i betygskriterierna. Ganska roligt faktiskt!

Inom modet finns det såklart också små syslöjds-fantaster.
Kollade in Topshop och hittade mina favoriter.


image459


- väska, 350 kr
- top, 250 kr
- bh, 160 kr

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, hur kommer jag ihåg den klänningen?
du hade den på sexans lunch, vi gick i fyran och såg upp till er som fan :D
den var jättesnygg ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback