folk som hinner blogga om julen har inget liv.

Hej bloggen.
Jag har en liten, luten, pyttepytteliten detalj som jag skulle vilja skriva här i min blogg.
eller det är väl snarare ett påstående och en fråga om samma sak lixom.

1) HUR I HELA FRIDENS NAMN HINNER MAN BLOGGA KRING JULEN?
2) ÄR MAN INTE LUTE MISSLYCKAD DÅ?

närå, skoja bara.

ELLER NEJ!
DET ÄR SJUKT!


Jag har tänkt mig att försöka blogga lite men skridsko-turere med familjen, julbestyr, julklappar, DH-boxen och familje-mys distraherar mig.

Mellandagsrea?
OHNO!, aldrig livet.
Till för de som...

1) inte har några pengar att köpa grejjsen till orginalpris.
2) folk som diggar att slita i kläder och annat med andra pundare.
3) de som inte har något bättre för sig än att stå i långa köer på Hm för att köpa en felsydd kjol från 2003´s höstkollektion.

bilder på julklappar och annat fint som hör min underbara jul till kommer, va så säker!
pöws

Kommentarer
Postat av: Linda

Hahahah, jag är benägen att hålla med, trots att jag bloggat om julen samt imorse om mellandagsreafyndet ;)
Men det är väl all julmat som man måste lata sig efter och då passar det ju att blogga ;)

Postat av: Hanna Fridh

I agree ..

2007-12-28 @ 23:35:03
URL: http://allabouthanna.blogg.se
Postat av: Hanna Fridh

Haha dig alltså, inte kommentaren

2007-12-28 @ 23:58:12
URL: http://allabouthanna.blogg.se
Postat av: vendela

jamen, iof är det ju inte så jävla mkt folk hela tiden, och man kan ju hitta riktigt fina grejer! =)
jag tycker om mellandags rea, men det är nog bara för att jag inte har pengar att köpa kläderna till orginalpriset. =)

2007-12-29 @ 22:36:32
URL: http://vendelala.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback