opera, argagr

Fult spel är inget för mig.

Ikväll ska jag o Freffelino på Opera. HAHA, fy vad fult att säga Freffelino då. HAHA.
Det ska bli mysigt.
Ska tjocksmocka mej med gröt idag.
Är det bara jag eller är det inte väldigt tjejigt å inte tycka om gröt? Det är lixom en 'Tjejgrej'.
det står väl på den oskrivna listan över saker en tjej bör och inte bör.

Tjejsaker
- du ska vara lite små bollrädd
- när du blir rädd ska du helst vifta lite med armarna och tjuta gällt
- du ska tycka det är äckligt att disikera (haha)
- du ska aldrig äta med full aptit, och speciellt inte gröt, kaviarmackor eller pulvermos. Du kan dock peta lite i...

japp. vi ska tydligen inte hålla på med sport ( eller iallafall aldrig bli starkare än mannnen som tydligen ska kunna rädda oss i alla situationer, å då blir det ju lite knäppt om vi helt plötsligt kan rädda oss själva), vi ska absolut inte få något bra läkaryrke elle tycka allmänt blodiga saker är mys, vi ska vara allmänt töntiga och rädda för det mesta. Va mysigt det låter.
hemmafruar som bara snyter ungar hela dagarna. MYS MYS MYS. Sen när mannen kommer hem ska vi ägna oss åt att tillbringa honom lycka.
TSSS...

jagvetjagvet, jag är konstig, knäpp och otroligt arg på samhället.
<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är grym

2007-05-16 @ 22:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback