glad så att det ryker

I´m so lucky lucky.
Var idag hos Jennie.
Oj vad de där två flickorna betyder mycket för mej, Soffipropp och jenniepennie.
Stackars Malin måste få sin tröja *slår mej själv i huvudet med en grytlapp*
Och ikväll blir det tjejmiddag :) Det ska bli väldigt trevligt.
Sitter här och väntar på Freff, sen som vanligt, men jag tycker om henne ändå.
Jag känner bara för att stå upp, skrika och skratta högt så alla hör.
Jag kännr mej så sjukligt glad idag, vet inte varför.
Kanske för att jag känner mej som helt ny, helt annorlunda. Men jag vill inte att folk ska tro att det är någon slags "grej" att jag har förändrats å så, för jag känner verkligen att jag har det.
Känns härligt, skittlande lekfullt.
Lars sov här inatt, han är så otroligt perfekt, så otroligt mänsklig. Vi tänker likadant, han är som min andra halva.
det tycker hans bror med, morrr.

mit liebe, från en som är glad så att det ryker, YÄÄÄHÄHÄHÄHÄJ, MORSAN ÄR OKEJ / Magnus Uggla

Kommentarer
Postat av: En anonym twister

måste bara få säga att du är den snyggaste, underbaraste, sexigaste, trevligaste, mysigaste, roligaste människa jag någonsin träffat och jag älskar dig stört jävla mycket!

2007-04-28 @ 18:20:12
Postat av: jennie

Caroliné fladvad, du är hur jävla underbar som helst!, jag är så otroligt glad över att vi är vänner, du betyder hubblabadubbla mycket för mig! ojoj du ANAR inte!
äääälskar dej älskling <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback