A horse with no name

Jag hatar folk som försöker sno ens vänner. Som bara är med en bara för att få sno ens vänner. Människor som är så är fula. De är så. Alltid. De är alltid lite småfula. Det är väl så man känner igen dem.
Jag gissar på att de är helt själlösa. För de brukar inte bry sig ett skit heller. De bryr sig bara om sig själva.

Fast, för att bara bry sig om sig själv, behöver man inte vara en sån som snor vänner. Egoistisk kan man vara iallafall. I Mitt liv har det funnits, och finns, det många.

Lyssnar på "A horse with no name". det är så de är, de där egoistiska människorna. Som hästar utan namn.

chipchip, nu kommer städerskan och mitt rum är i kaos.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har alltid så rätt
jag lyssnar alltid noga på dina ord dom är att ta åt sig av

du gör mig
och jag är evigt taksam du är värd all kärlek och jag lovar att jag ska ge dig den en dag

2007-04-10 @ 18:12:56
Postat av: Anonym

men först måste du se mig rakt igenom

2007-04-10 @ 18:13:27
Postat av: Hanna

Jag samtycker

Postat av: Zäta

du ska inte bry dig om sånt där, för du står så högt över alla själlösa o egoistiska personer.

så fortsätt bara leva som du gör o skit i dom som inte har nått liv för dom är säkert, som flera, avundsjuka på ditt.

2007-04-16 @ 10:24:52
URL: http://mikaelaz.blogg.se
Postat av: Anonym

man kan inte sno nåns vänner. nyhet men du äger inte dina vänner du förtjänar dom

2007-04-29 @ 21:23:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback